Která organizace bojových umění je nejlepší?

Mezinárodní svaz karate (9.4%)
Světová federace budo (9.4%)
Asociace boje rukama a nohama (9.4%)
Každý, kdo má do pr...e díru, založí kroužek (71.9%)

Karate pro muže

S přibývajícím věkem dospělosti začne množství povinnosti narůstat. Čím více toho musíme udělat v práci, doma nebo v rodině, tím méně času budeme mít pro sebe. A co je to, co obvykle padá na vedlejší koleji? Cvičení a jeho menší a menší množství, což (negativně) ovlivňuje naše duševní, fyzické a emocionální zdraví.

Karate je ideální sport pro muže, protože trénuje sebeobranu a zároveň poskytuje plné tělesné cvičení. Slouží také k rozvoji sebevědomí a je vynikající forma uvolnění stresu.
Jelikož je to individuální forma cvičení, mohou účastníci pracovat svým vlastním tempem, což je skvělé pro ty, kteří určitou dobu necvičili.

Existují četné zdravotní výhody, pro které je dobré začít cvičit karate. Některé z nich:

Všeobecné zdraví
Cvičení působí na srdce, tím pomáhá předcházet kardiovaskulárním onemocněním, nejčastější příčinou onemocnění u mužů středního věku. Vaše srdce je nejdůležitější sval v těle a musíte ho udržet ve formě. Je to orgán, kterým můžete začít s budováním své úrovně vytrvalosti a síly.

Cvičení také pomáhá eliminovat toxiny přes lymfatický systém (tím zabraňuje nespočtu nemocí a chorob jako je rakovina atd.). Dospělí, kteří dělají více cvičení, mají také snížené riziko vzniku diabetu nebo problémy s klouby kvůli věku.

Všeobecné zdraví není pouze o zamezení onemocnění a nemoci, to je o životě s větším množstvím energie, vitality a nadšení.

Hubnutí a udržení hmotnosti
Naše těla byla stvořena k aktivitě a hodně pohybu, ale moderní život nás nutí trávit hodně času vsedě. Dospělá těla potřebují dělat více cvičení, protože s přibývajícím věkem se jejich metabolismus zpomaluje. Takže jak stárneme, zvyšuje se riziko přibírání na váze. Bez řešení tohoto problému, větší hmotnost může vést k mnoha zdravotním problémům. Přidání pravidelného cvičení do vlastního denního řádu je nejlepší způsob, jak dosáhnout snížení hmotnosti a/nebo si hmotnost údržet.

Snížení stresu
Cvičení má mnoho vlastností ke snížení stresu. Dospělí, kteří si udělají čas na cvičení, mají větší kontrolu nad svým tělem a myslí, a mohou odstranit stres mnohem efektivněji, než je tomu u dospělých, kteří zůstávají sedět po celou dobu. Pokud jde o snižování stresu, karate je jeden z nejlepších forem cvičení, neboť se zaměřuje na mysl a tělo.

Zmenšení obvodu pasu versus Hubnutí
Muži mají tendenci nést nadváhu kolem pasu. Tuk uložený v této části je známý jako viscerální tuk(pokrývá vnitřní orgány). Muž může být poměrně štíhlý  na velké  části těla, ale stále může být považován za vlastníka nezdravé váhy pouze proto, že jde o viscerální tuk (často zmiňován také jako jako "špatný tuk"). Je považován za špatný, protože tuk kolem orgánů vede k řadě zdravotních problémů, včetně onemocnění srdce, vysoký krevní tlak, diabetes 2. typu apod.

Být vzorem
Dospělí jsou vzory, a to zejména pro své děti. Pokud rodiče chtějí, aby jejich děti byly aktivní a zdravé po celý život, je třeba nejprve nastavit vlastní příklad. Zůstat aktivní a dělat cvičení pravidelně učí děti o důležitosti cvičení.

Rychlý kontakt Isshinkan Hradec Králové

tělocvična Orel, Jana Koziny 560/2
500 02 Hradec Králové

Telefon:
Mobil: +420 724 041 896
Email: info@isshinkan.cz
Sponzoři Sponzor Sponzor
© 2011-2015 Isshinkan, Hradec Králové